D a ž ā d a s   m a s ā ž a s

Klasiskā masāža

Tā ir viena no atpazīstamām masāžām rietumos. Klasiskā masāža patiesībā ir daudzu citu masāžu pamats. To visbiežāk izvēlas cilvēki, kuriem ir nepieciešama detalizēta muskuļu grupu masāža, jo tieši šī tehnika pievērš vislielāko uzmanību visām ķermeņa muskuļu grupām. Šīs masāžas iedarbības rezultātā tiek stimulēta asinsrite visā ķermenī, izlīdzināta limfas plūsma, novērstas muskuļu sāpes, atjaunots muskuļu tonuss, tiek neitralizēts muskuļu saspringums.

Masāžas dziedinošās īpašības jau sen vairs nav nekāds noslēpums, tā ir vienkārša, bet iedarbīga procedūra, kas atmodina gan ķermeni, gan garu. Klasiskās masāžas pamatā ir 5 soļu sistēma: glaudīšanas, berzēšanas, mīcīšanas, dauzīšanas un vibrācijas paņēmieni.

Glaudīšanu izpilda viegli, ādu nekrokojot, ritmiski ar pilnu plaukstas virsmu. Tās iedarbībā veicina raga slāņa šūnu nolobīšanos, ādas elpošanas uzlabošanos, tauku, sviedru dziedzeru darbības uzlabošanos, ādas elastības uzlabošanos, ādas asins apgādes uzlabošanos, nomierinoši iedarbojas uz nervu sistēmu, mazina muskuļu saspringumu.

Berzējot āda tiek nobīdīta. Berzēšanas paņēmienus veic ar īkšķiem, pārējiem pirkstiem, plaukstu iekšējām virsmām, ārējām virsmām, pirkstu falangām, plaukstu pamatnēm. Berzēšanas iedarbība palielina asiņu un limfas pieplūdi masējamam rajonam, rada sasildošu iedarbību; uzlabo ādas elastību, uzlabo vielmaiņas procesus muskuļos, saitēs, cīpslās, locītavās, uzlabo locītavu kustīgumu, mazina muskuļu saspringumu.

Veicot mīcīšanu, muskuli saņem starp plaukstas četriem pirkstiem un īkšķi, saspiež, paceļ, nobīda, noliek atpakaļ. Mīcīšanas paņēmieni galvenokārt iedarbojas uz muskuļiem. Mīcīšanas iedarbība uzlabo asinscirkulāciju, vielu maiņu muskuļos, veicina vielmaiņas produktu izvadīšanu no muskuļiem, uzlabo muskuļu darbaspējas.

Vibrācijas paņēmieni iedarbojas uz masējamā rajonā esošajiem receptoriem, kas uztverot kairinājumu, izsauc noteiktu atbildes reakciju. Vibrācijas paņēmienus izpilda, veicot rokas kustības ar mazu amplitūdu. To var izpildīt ar pirkstiem, kā arī ar visu plaukstu. Vibrācijas iedarbība uzlabo audu asinsapgādi, vielmaiņu, limfas un venozo asiņu atteci, uzlabo kuņģa un zarnu motoriku, mazina muskuļu sasprindzinājumu. uz nervu sistēmu iedarbojas nomierinoši.

Katra masāža ir individuāla, un katra no metodēm uz cilvēku iedarbojas atšķirīgi. Tāpēc katram klientam tiek piemērota attiecīga masāža viņu nepieciešamībām. Klasisko masāžu var veikt visam ķermenim vai noteiktām ķermeņa daļām. Masāža noderēs brīžos, kad nepieciešams attīrīt organismu, veicināt vielmaiņas darbību, atslābināt muskuļus, mazināt nogurumu, paātrināt asinsriti, atjaunot enerģiju, veicināt atveseļošanos, notievēt, iztaisnot mugurkaulu, mazināt sāpes un likvidēt deformācijas un traumas. Masāžas laikā viņa palīdz atbrīvoties no muguras sāpēm, galvas sāpēm un reiboņiem, sāpēm plecu un kakla zonā, roku tirpšanas, muskuļu sasprindzinājumiem, noguruma, bezmiega un stresa. Izbaudot masāžu nav mazsvarīga arī masiera saikne ar cilvēku.

Klasiskā masāža ir vispazīstamākā procedūra, kuras laikā notiek iedarbība uz visu ķermeni. Procedūras laikā mazinās stress, sāpes, un muskuļu sasprindzinājums, uzlabojas nervu sistēmas, asinsrites un limfātiskās sistēmas darbība. Papildus tam tiek nostiprināts mugurkauls, locītavas un saites.

Kādēļ ir vajadzīga klasiskā masāža ? Procedūras ietvaros notiek asins un limfas pārvietošana un izlīdzināšana, kas paātrina ķermeņa atjaunošanos pēc fiziskas vai garīgas slodzes. Pēc masāžas jūs jutīsieties mundrāki, spēcīgāki un varēsiet ķerties pie jauniem darbiem vai vienkārši labpatikā izstaipīties.

Klasiskā ķermeņa masāža iedarbojas ne tikai fiziski uz ķermeni, bet arī var mainīt dvēseles un emocionālo stāvokli. Kopā ar fizisko sasprindzinājumu masāžas laikā aiziet skumjas aizkaitināmība, tā noņem stresu un nemieru. Tā uzlabo vispārējo pašsajūtu.

Ieteicamais masāžu biežums ir 2 reizes nedēļā, profilaktiskos nolūkos masāža var tikt veikta reizi nedēļā vai retāk. Masāžas iedarbība ir jūtama jau pēc pirmās- otrās reizes.

Pēc masāžas iespējamas tādas izmaiņas kā miegainība, nogurums, galvas sāpes, muskuļu vājums, slāpes, palielināta urīna izdale, drebuļi, viegluma un pacilātības sajūta, enerģijas pieplūdums.

Dodoties uz masāžas seansu rekomendēju pirms un pēc masāžas uzņemt pietiekamā daudzumā ūdeni vai augu tēju; nelietot alkoholu; nav ieteicams veikt masāžu tūlīt pēc ēšanas, kā arī izsalkušam klientam; pirms un pēc masāžas nav ieteicama ļoti intensīva fiziska slodze.

Indijas Ajūrvēdas masāža-Sambahana.

26. decembris, 2015 pl. 17:28  

Ājurvēda nozīmē zināšanas par dzīvi. Tā ir vairākus tūkstošus gadu sena mācība par veselību un garīgo izaugsmi. Miljoniem cilvēku ājurvēdu ir pielietojuši dzīvē. Arī mūsdienās veselības uzlabošanai tā piedāvā vienkāršus un labus padomus.

Ājurvēdas masāžas ir vienas no dziedinošākajām procedūrām, kura dziedina gan ķermeni, gan garu. Cilvēks masāžas laikā saņem fantastisku baudījumu. Tās ir masāžas ar siltām eļļām no galvas līdz papēžiem. Masāžas procesa laikā notiek enerģijas apmaiņa starp masieri un klientu. Tāda ir ājurvēdas masāžas būtība.

Sambahana ir visa ķermeņa masāža, izmatojot ājurvēdiskas eļļas, kas ne tikai dziedina fizisko ķermeni, bet arī attīsta un pilnveido garu. Šī masāža tiek veikta, stingri ievērojot enerģētiskās līnijas un marmas (enerģijas) punktus. Tā veicina enerģijas cirkulācijas uzlabošanu.

Masāža sniedz organismam daudz enerģijas, harmoniju un veselību.

Mērķis

  • stresa mazināšana;
  • garīgā noguruma novēršana;
  • fiziskā un garīgā sasprindzinājuma novēršana;
  • organisma līdzsvarošana, harmonizēšana;
  • piepildīšana ar enerģiju;
  • masāža spēj dziedināt, ja ir kādas sūdzības, sāpes (muguras, galvas sāpes utt.);
  • asinsrites un limfātiskās cirkulācijas uzlabošana;
  • audu apgāde ar skābekli;
  • toksīnu izvadīšana;
  • sāļu izvadīšana;
  • muskuļu saspringuma mazināšana;
  • zarnu trakta attīrīšana;
  • kāju masāža vairo pozitīvo enerģiju, labas domas.
Masāžas ilgums 2h.

Taizemes pēdu masāža.

Taizemes pēdu masāža ir ar 3000 gadu senu vēsturi un tās aizsākums meklējams Senajā Ķīnā, no kuras tā ieceļoja Taizemē, kur, savukārt, tika papildināta ar indiešu reflektoro zonu masāžas metodikām.
Uz pēdas atrodas punkti – visu iekšējo orgānu projekcijas – uz kuriem iedarbojoties, mēs maigi, bet efektīvi ietekmējam visa organisma darbību. Masāžu veic ar rokām un koka nūjiņu, pielietojot speciālas eļļas.
Taizemes pēdu masāžas laikā cilvēks pilnīgi atslābinās, izjūt fizisko un emocionālo komfortu, notiek visu iekšējo orgānu funkciju stimulācija.
Tiek radīts organismā harmonisks stāvoklis un dzīvības spēku intensīvs pieplūdums – tad dabiskās aizsargspējas pašas uzveic slimības.
 Regulāri Taizemes pēdu masāžas seansi novērš un ārstē tādas slimības, kā: galvas sāpes, sāpīgus muskuļu saspringumus, astmu, vēdera aizcietējumus, migrēnas un t.t.
Taizemes pēdu masāžu nav ieteicama veikt topošajām māmiņām grūtniecības laikā, kāju vēnu iekaisumu gadījumos, kā arī ne ātrāk kā 3 mēnešus pēc operācijām.
Masāžas ilgums-1h.

 .